Méred a honlapod teljesítményét?

Az internetes megjelenés legnagyobb előnye a többi médiával szemben, hogy teljesen mérhető ez az amit sokan nem tudnak. Ha bérelsz egy bannerhelyet valamelyik portálon, akkor már közben, napról napra meg tudod nézni, hogy hány látogató érkezik arról az oldalról, így azt is meg tudod mondani, hogy mennyibe került egy onnan érkező látogató. A legjobb statisztikai […]

Hogyan használd a youtube-ot?!

Egyre többen használnak videókat a szolgáltatások értékesítéséhez legyen szó termékekről vagy szolgáltatásról. Szeretnék pár hasznos tippet adni, a legnagyobb videómegosztó a Youtube használatához. Sok olyan apró trükk van, amivel több látogatónk lehet, illetve jobban megfoghatjuk a videót nézők figyelmét! A youtube a google keresőóriás tulajdonában van, egyre többször jelenik meg egy-egy videó a találati listák […]

Honlapot egyedül?

Segítség! Új a honlapom, de mégsem működik!

Sokszor tapasztalom, hogy amikor egy vállalkozó megrendel egy honlapot, akkor nem is tudja mi a  konkrét célja a honlappal. Ezalatt azt értem, hogy a cél mindössze ennyi: Legyen honlapunk, mert az ma már nélkülözhetetlen. A megrendelők jönni fognak! Emögött a legtöbbször az a tévhit áll, hogy ha elkészül a honlap, akkor varázsütésre érdeklődők százai fognak […]

A pop-up ablak reneszánsza

Egyre többször találkozok pop-up (felugró) ablakokkal, ez azért is meglepő mert az elmúlt években nagyon lecsökkent a számuk, lévén a legtöbb böngésző már eleve meg sem jelenítette őket. Nem tartom túl jó megoldásnak, ugyanis a látogató olvassa a tartalmat, mi pedig kizökkentjük ebből, így automatikusan a bezárás reakcióját váltjuk ki. Miért írom, hogy reneszánsza van? […]

Hogyan fogj látogatókat a google-ből?

Az előző cikkben a személyes ajánlások kihasználásra vonatkozó ötleteket írtam, le ez a cikk pedig arról fog szólni, hogy milyen tartalom szükséges ahhoz, hogy a google-ben kereső látogatókat is sikeresen érd el. A látogatók számtalan kifejezésre keresnek és a legtöbben pontosan tudják, hogy mit akarnak: pl:gravírozás öngyújtóra. Ezzel a példával próbálom szemléltetni, hogy milyen fontos az oldal […]

Mi legyen a honlapod célja?

Az előző cikkem végén, azt a kérdést tettem fel, hogy neked mi a célod a honlapoddal? Ebben a cikkben arra mutatok példát, hogy mennyire különböző lehet az egyes honlapok célja és melyikhez milyen tartalmi és marketing eszközök kapcsolódnak. A legelső a legkönnyebben elérhető célközönség, azok akik személyes ajánlás alapján keresnek téged! Személyes ajánlások kihasználása Olyan […]

Hogyan készítsünk sikeres honlapot?

A sikeres honlap egyetlen titka, hogy gyorsan és egyszerűen szolgálja ki az érkező látogatót. Ezért nem sikeresek azok a régi honlapok, amelyek még úgy kezdődnek, hogy Üdvözöljük honlapunkon! majd ezt követi a bemutatkozás… Az, hogy miért jön a látogató a honlapra nagyon változó, de szinte biztos, hogy nem azért hogy cégünk eddigi tevékenységéről olvasson, hogy […]

Mobilnetezünk okostelefonon!

2013. novemberében és decemberében készült a NMHH megbízásából az a tanulmány (Teljes tanulmány), amelyből néhány okostelefon használatra vonatkozó adatot és információt kiemeltem: A 14-19, 20-29, 30-39 korosztályokban többet interneteznek okostelefonnal és tablettel, mint pc-n és notebookon. A 14-19 korosztály esetében 79% használ okostelefont vagy tabletet internetezésre, a 20-29 korosztályban 68% az okostelefon és tablet aránya! Az internezetők 41%-a […]

Mobil vagy reszponzív honlap?

Ha valaki szerezné profi módon kiszolgálni az mobilról érkező látogatóit, akkor ez a legnagyobb kérdés, amit el kell dönteni. Mindkét megoldásnak van előnye és hátránya is, de ha a látogatónk igényeit tartjuk szem előtt, akkor általában könnyű a választás. Mit jelet ez a két megoldás? A mobil honlap esetét különálló kivonatolt honlapot készítünk a látogatóknak, […]

Zavart már, hogy túl nagy?

A mobiltelefononos böngészésnél több dolog okozhat fejtörést a látogatóidnak, az egyik ilyen probléma a navigáció. Az ujj mobilos böngészésnél túl nagy ahhoz, hogy a hagyományos honlapokon navigáljanak vele! Ujjal sok esetben képtelenség a hagyományos honlapok menüjének a kezelése, ha pedig a látogatónak nagyítani kell ahhoz, hogy navigálni tudjon, akkor hamar elmegy a kedve a weboldal böngészésétől. […]

Értékeld!