A pop-up ablak reneszánsza

Egyre többször találkozok pop-up (felugró) ablakokkal, ez azért is meglepő mert az elmúlt években nagyon lecsökkent a számuk, lévén a legtöbb böngésző már eleve meg sem jelenítette őket. Nem tartom túl jó megoldásnak, ugyanis a látogató olvassa a tartalmat, mi pedig kizökkentjük ebből, így automatikusan a bezárás reakcióját váltjuk ki.

Miért írom, hogy reneszánsza van?

Azért mert ez az ablak nem a belépéskor és nem a böngészés közben ugrik fel!

Akkor, amikor ki akarsz lépni az oldalról!

Nem webes példával: Tehát megnéztél mindent és már éppen menni készülsz a boltból, amikor az ajtónál lévő eladó a kezedbe nyom egy kupont, amely 3 napig érvényes és 50%- kedvezményt biztosít! Te vissza mennél vásárolni?

Azt nyilván tudod, hogy a honlapod látogatóinak csak 1-3% szeretne azonnal vásárolni és van további 25-30% aki hamarosan szeretné megvenni, amit te kínálsz. Nem hoz azonnal döntést, de ha neki adsz egy kupont, ajándékot, szupertitkos információt, akkor jó eséllyel elérheted, hogy nálad vegye meg a terméket vagy szolgáltatást.

Mire használhatod ezt a módszert?

  • Ha van hírleveled, akkor felajánlhatod neki a feliratkozást
  • Ha hírlevélsorozatod van akkor, arra iratkozhat fel
  • Adhatsz neki egy e-mail kupont, amit rövid időn belül használhat csak fel
  • Küldhetsz ingyenes termékmintát
  • Ajánlhatsz ingyenes felmérést

Tehát azonnal megfoghatod azokat a látogatókat, akik éppen elhagynák az oldalad, de vásárlási szándékuk van a közeli jövőben!

Te mit tudsz felkínálni az utolsó pillanatban?

 

 

 

Értékeld!
0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

1 × 7 =